Subject: FW: Sündmusteenuste kulud
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Mon, 3 Mar 2025 10:02:58 +0200

From: Toomas Viira <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 26, 2025 9:33 AM
To: Ingrid Kuusik - JUSTDIGI <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Sündmusteenuste kulud

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Septembris 2024 aastal avaldasime auditi „Elu- ja ärisündmusteenuste
arendamine“ aruande. Selles märkisime muuhulgas sündmusteenuste
arendamisele tehtud kulud seisuga 31.12.2023 (aruanne lk 25 tabel 2 ja 3).
Seekord huvitavad meid eelmisel aastal sündmusteenuste arendamiseks tehtud
investeeringud ja kulud ning mis sündmusteenused eelmisel aastal valmisid.

Sellest tulenevalt, kas meil oleks võimalik saada järgmine informatsioon:

1.	Elusündmusteenuste arendamiseks tehtud investeeringud ja kulud
(seisuga 31.12.2024) teenuste kaupa;
2.	Ärisündmusteenuste arendamiseks tehtud investeeringud ja kulud
(seisuga 31.12.2024) teenuste kaupa;
3.	Valminud sündmusteenused ja nende arengutase.

Kui kõiki kulusid ei ole võimalik teenustele jagada, siis need võivad
jääda ka nn üldkuludeks.

Palume saata meile vastavasisuline informatsioon 14. märtsiks 2025.

Lugupidamisega,

Toomas Viira

Auditijuht

Riigikontroll